Bebeğim 5 ay 29 günlük dün alırı terlediği için doktorumuz kan tahlili yapalım dedi ve karaciğer değerleri yüksek çıktı . Ateş düşürücü antibiyotik ve bitkisel her hangi bir şey kullanmayalım takip edeceğiz bu değerleri dedi . Zaten endişe içindeydim ki oğlum bu gün yavaş yavaş ateşlenmeye başladı ve şu an ateşini 39.7 den zar zor düşürdük ki doktorumuzu aradık ateş düşürücü mecbur vereceğiz artık dedi ama şu an da 38.5 39 arasında ateşi . karaciğer değerleriyle ilgili benzer bir durum yaşayan var mı aranızda ne oluyor bu bi bilen bana bişey söylerse sevinrim