gunesinannesiiyim Kızlar nasıl sağlam mi ayaklari beni korkutuyor bebeğim cok hareketli kendini salladikca devrilir mi acaba arti eksi yonleri neler kullananlardan yorum bekliyorum 🌸
Hiilyuss gunesinannesiiyim yeğenimle oplum aynı yaşta onlar kullanıyor ve memnunlar ama ben almış olsaydım oglum her koydugumda kesin düşerdi😂 çok haraketli kalkıyor oturuyor. Aşağıdayken sandalyeye tırmanmaya calısıyor yani bebisini sen daha iyi tanırsın demek istiyorum😂
likeli gunesinannesiiyim ben kullanıyorum memnunum. İçine minder altına da mamatut aldım. Bu şekilde konforlu oldu. Artıları hafif ve kolay temizleniyor. Çok pahalı bir ürün de değil. Eksileri katlanmıyor olması. Sırt kısmı da biraz daha uzun olabilirdi ancak bundan kaynaklı çok problem yaşamıyoruz. Bir mama sandalyesi için gayet yeterli bir ürün bence.