Kızlar ayın 6 sında adet olmam gerekiyordu 2 sinde oldum ama benim her zaman böyle 2 3 gün önce olurdu pıhtılı akışkan bazen pembe bazen koyu kırmızı renkti bugünde kahverengi akıntı var ama dün akşamdan beri kasıklarım ağrıyor dün evde test yaptım negatif çıktı korkuyorum fikirlerinizi yazar mısınız.