Kızlar almayı düşünüyorum bazen yolculuk falan yapıyorum en azından sıcakken çıkarır biberona döker veririm acaba yanlışmi düşünüyorum ? bebeğim arabada ağlıyor emzirmeye ne kadar durmuyor emzikte tutmuyo kusuyor sütümun azaldığını düşünüyorum bebeğim artık çok sık uyanıyor süt yapan şeyler yiyorum ama en etkili yöntem sağmakmiş sizin düşünceleriniz nelerdir ?