Serpil51 bende granit almıştım bı takım çeyizim için Taç tan hemen bozuldu zaten pek kullanmadan biraz araştırıp çeliğe geçtim bu konuda YouTube da video var bakabilirsiniz. Velhasıl boşuna aldım hemen hepsi kaplama oluyor ( granit , alüminyum, teflon) Alırken de dikkat etmek lazım kaplama dökümleri demir döküm diye satanlar da var. Şuan çelik kullanıyorum bı takım da döküm almayı düşünüyorum inşallah. Çeliği tavsiye ederim pilavı yemekleri çok lezzetli güzel oluyor