Merhaba hanımlar diş apsesinden dolayı yanagım inanılmaz şişti penisilin alerjim oldugu için her ilacıda kullanamıyorum o yüzden kullandığım antibiyotikler hafif kaldı ve sonuç bu oldu son çare artık igneli antibiyotik verdiler bana dişçi igneden 4 saat sonra sütünü sag dök dedi şimdi size sorum bu 4 saat içinde emzirebiliyomuyum doktora sormak aklıma gelmedi o an bilen varsa yardımcı olsun