omeresra0509 Kızlar benim bebeğim 2 hastalıkken kalp ameliyatı oldu ve şuan 4750 gr 3 ay 25 günlük olduk anne sütü ile besleniyor. Kilo aldırmak için ne yaptınız?
Hiilyuss omeresra0509 hiç burdan bebişini kıyaslama hem amelşyat oldu demişsin hem prematüre demişsin doktorun iyi gittiğini söylüyorsa canını sıkar buradaki mesajlar 🥰
pogacayanaginannesi omeresra0509 geçmiş olsun yavrun sağlıklı olsun da kiloyu her türlü alır çok dert etme 🫶🏻
hemshireanne omeresra0509 her ay normal kilo aliyorsa endiselenme. Normadan fazla kilo aldirmakta iyi olmaz bence.
teacherblue omeresra0509 çok çok geçmiş olsun. Hiç kıyaslamayın küçüçük bedeni operasyon geçirmiş normal bebeklerle bir olmasını beklemeyin. Emziriyorsanız bırakmayın 2 saate bir emzirin kendisi de isteyecektir diye düşünüyorum.
Oykuu_bebekk Mama be anne süt olarak gidiyorum ben 4 Ay 20 günlük doğum kilodu 3.300 şısm 7 kg mamaya başlayabilirsiniz özellikle geceleri 🫶
bebek2anne1 Oykuu_bebekk hangi mamayı kullanıyorsunuz memnun musunuz? 22 günlük kızım sütüm yetmiyor hipp mama kullanıyorum ama sanki kızıma hiç yaramıyor gözüme hep aynı geliyor doğum kilosu 3200dü eve gelince baya kilo verdi şuan kaç bilmiyorum perşembe günü baktıracağız. Bende anne sütü ve mama olarak gidiyorum ama kaç cc vs vermem gerekiyor bilemiyorum
mehtaphay Çok geçmiş olsun sütün yeterliyse mama kullanma sık sık emzirmeye çalış canım o şekilde toparlar kendisini 🥰 benim de 4 aylık oldu bugün kaç kilo şuan bilmiyorum 3 aylıkken gitmiştik sağlık ocağına bir de yarın gideceğiz 😊
omeresra0509 Hiilyuss bugün iyi gittiğini söylemedi canım ondan kafaya taktım birde oğlum 40. Gün hastaneden çıktı 😪
merveems Bizde geçen ay hidrosel ameliyatı olduk normal kilo alımından biraz az almış ama doktor normal dedi Bencede kıyaslamayın bundan sonraki kilo alımlarına dikkat edin 🌸
belismomsss24 Benim bebeğimde 3 ay 14 günlük. 3 ay kontrolüne gittiğimizde 6.100gr cıkmıştı ama her bebek farklı gelişim gösteriyo. Kıyas yapmayın derim. İlk doğduğunda 2.800dü bebeğim burdaki postlardaki bebeklere göre baya zayıf kalıyordu. Ama hiç kıyaslamadım
Oykuu_bebekk bebek2anne1 ben iki kızımada Sma optiro kullanıyorum kilo aldırımı çok iyi 👍 kabızlık gaz vb bizde yapmadı hiç ufaktan arımama falan da başladım ben
AEgemm omeresra0509 çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de prematüreydi. Hem emzirip hem de sağdığım sütü verdim. Bir anda kilo alıyorlar kilo için hiç canınızı sıkmayın sağlıkları yerinde olsun da varsın zayıf olsunlar.
ipkkkk kardelen1209 benim kızımda 8 kilo 140 gram 4 aylık ve doktor biraz fazla dedi doğum kilosu da 3600 ne yapmam gerekir anlamadım anne sütü ve mama ile ilerliyoruz
peter_pan omeresra0509 benim bebegım 3 ay 24 günlük ve 1 aydır anne sütü bıraktı emmıyor bız golden goat dıye mama var onu veriyorum bu mama kılosu az olan bebeklere tavsıye ediliyor keçi sütünden üretiliyor ve benim oğluma kılo aldırdı haftaya çarşamba kontrolü var kılosunu o zaman ogrenıcem oğlum 5 günde küvezde kalmıştı hıc bır mama ıyı gelmemişti oğluma en iyisi bu mama
mam20 omeresra0509 omeresra0509 merhaba benim kızımda fallot tetralojisi teşhisi konuldu doğduğunda. Yani kalp hastası ameliyat olucak 1 yaşına doğru. Bizde şuan 4 ayligiz. 2 kg doğmuştu şuan 5250 gr . Bende üzülüyorum yaşıtlarına göre daha küçük kızım. Ama hastalığına göre iyi kilo aldığını söylüyor doktorumuz. Birde sadece mama ile besleniyor uzun zamandır.