Kizlar dün de söylemiştim kızımın karnı çok ağrıyor ateşleniyor diye bugün ultasondan bakildi çok küçük bir bağırsak yapışması düğümlenmesi gibi dedi doktor ama yatış vermedi antibyotiklerinixi kullanın dedi yatış verip takipylte kalması gerekmiyor mu antibyotikle geçecek bir durum mu bilen varsa nolur yazın ya kafayı iyecem artık