kadercullu Kızlar merhaba 25 günlük bebeğim var dünden berı uykusunda bi inleme seklı var neden olabılır ki
demir0 kadercullu gaz olabilir emzirerek sakinleştire bilirsin uyanıkken masaj rahatlama hareketi yapabilirsin
bebek2anne1 kadercullu benimde kızım 22 günlük aynı sesleri çıkarıyor gazı var gazını çıkardıktan sonra rahatlıyor
ceyda41 kadercullu benimde bebeğim 26 günlük aynı sorun bende de var gaz damlası kullanıyorum ne kadar masaj yaparsam yapayım gazını çıkartamıyor çok ağlıyor ve aç olmamasına rağmen meme istiyor memeyi alır almaz kendini güvende ve rahat hissetmesinden dolayı muhtemelen anında gazını kendi çıkartıyor hemen sonrasında uyusa uyku sırasında o sesleri yine çıkarıyor doktoruma sorduğumda ağlamıyorsa gazı yoktur diyerek normal karşıladı
kadercullu demir0 karnına hiç dokundurmuyor ya gazını da çok güzel çıkartıyor ama hala ıkınması bıtmıyor
lagerthaa Gazı vardır ve bebeklerin gırtlakları henüz gelişmediği için değişik sesler çıkarması normal canım
demir0 kadercullu demekki ağrısı var dokundurmuyorsa ayak altlarına masaj yapın benimki de gazlıydı sabaha kadar gaz çıkartıyordum ayakları ileri geri dairesel hareketler yapıyordum karnına dairesel bi sağ bi sol masaj yapıyordum bi süre yaptıktan sonra ayaklar karna doğru ittiriyordum
altintopp Biz de aynısını yaşamıştık ama oğlum kolik ya da çok gaz sıkıntısı çeken bir bebek değildi. Doktorum sebebini bağırsakların hacim olarak büyümesi diye açıklamıştı. Birkaç ay devam eder sonra geçer dedi. Dediği gibi de oldu