Terlikgeliyor Yarın sabah anestezisiZ endoskopi olacağım da daha önce olan varmı, sağlık anksiyetesi var sonrası için korkuyorum şöyle olurmu böyle olurmu nasıl geçecek vs diye biraz rahatlamaya ihtiyaç duyuyorum zormu 😟😟
Merhaba05 Terlikgeliyor sağlık anksiyeteniz varsa anestezi olmadan sakın endoskopi yaptırmayın. Kaldıramazsınız. Zaten anestezi dediği 15dklık düşük bi doz. Hemen uyanıp kalkıp eve gidiyosunuz. Diğer türlü işkence olur size
Terlikgeliyor hayalperest2310 devlet hastanesi olduğu için çünkü keyfii anestezi verilmiyor zaten istemem anestezi falan ona daha çok stres yapardım
Terlikgeliyor Ozge_5555 isteğe göre olmuyor cnm devlette olcak Güvendiğim bir doktora, anestezi kendim de istemem alerjik reaksiyon riski vs var sonuçta. Zor olcak tabiki ama dediğim gibi zaten korkuyorum stres yapıyorum olumlu şeyler duymak istiyorum. Ben sonrası için de korkuyorum doğrusu.
Ozge_5555 Terlikgeliyor geçmiş olsun canım ins çok güzel geçer sizin için anestezi olursa hiç bir şey hissetmezsiniz sizin içinde kolay olur diye dedim
helinmihra Evet 5 defa endoskopi geçirdim ilki anestezisizdi ve mahvoldum korkutmak istemem ama zor geçti benimki devlet hastanesiydi ilki, diğer 4 u de devletteydi ama uyutuldum anesteziyle yapıldı