Elis61 Merhabalar. Benim kızımın doğduğundan beri vucut ısısı özellikle baş kısmında 36.7-36.8 çıkıyor. Aile doktorumuz metobolizması hızlıdır vs demişti ama böyle olan var mıdır normal midir sizce ? Bazen kafası sıcak geliyor
babymamma Elis61 bizimde öyle bazı çocukların vücut ısısı yüksek olabiliyor benimkinde de mesela 36.8-37 arasında genellikle ateş 38 sayıyoruz normalde 37 37.5 da ateş sayılıyor ama biz 38 sayıyoruz oğlumda
Elis61 Beybisii_ zaten yüksek bir ateşi yok çok şükür. Kafa ısısı genel 36.7- 36.8. Cocukların biraz daha yüksek oluyor biliyorum ama böyle olan var mıdır diye merak ettim.
Elis61 babymamma öyle mi. Sağlık durumuyle ilgili değilse sorun yok tabiki. Hepsini korusun Allahım. Bazen bana sıcak geliyor biraz pimpirikli olunca:) doktora sordun mu sen canım bu durumu
annesininbebisi Kızım 6 aylık olana kadar öyle kafası sıcaktı şimdi 9 buçuk aylık pek sıcaklığı kalmadı eskiye göre, 37 olurdu kafası hep
Elis61 annesininbebisi 37 evet insan görünce bi tedirgin olur gercekten. Suan kaç cıkıyor doktora soylemiş miydin canım
babymamma Elis61 evet evet yani hasta olmadığı zamanlar dışında 37.5 normal kabul ediyor doktorumuz hastalık durumunda birden yükseliyor ya ona dikkat ediyoruz sadece benimkinin normal vücut ısısı yüksek zaten doğal olarak ateş değerini de bi üstten sayıyor yaz kış alev alev çocuk bende öyleyim
annesininbebisi Elis61 yok ben doktora söylemedim araştırdım yenidoganlarin kafası vücuduna göre büyük olduğu için daha sıcak olurmuş endişe etmedim o yüzden şimdi normale döndü ama 36.5 falan
Elis61 babymamma anladım canım bende doktorumuza danışacağım. Avuç içleride sıcaktır benim kızımın genelde. Bebeklikten beri şuan 2.5 yaşında. Yatarken falan yaz kış asla örtünmez asla. Uyurken bile biz örteriz o üzerini açar öyle.