Kızlar hamileliğim hep hastane süreçleriyle geçti derken 42 günlük bebeğimde de bazı sağlık sıkıntıları var. Gurbette olduğum ve hayli uzak olduğumuz için memlekete annem babam doğumda geldi ve yalnız bırakmak istemediler. Ancak babam grip oldu. Çok ama çok gerginim. Öpmeyin dedim durdum halbuki. En son dün öğleden önce başından öptüm sadece falan dedi. Annem de alınganlık yaptı biraz. İnsan kendi ailesine bile laf anlatamıyor bazen 😔 Zaten minik doğdu. Ödüm kopuyor ya kaparsa hastalık diye. Gereksiz kaygı demeyin vallahi aylardır her hafta hastenede olmaktan yoruldum artık. Önerisi olan var mı me yiyeyim ne içeyim bebeğe sütten destek olsun 😔 ayrı odalardaydık tüm gün