1gunesss cansuacelya sağlıcakla kucağınıza alın planlı değil sanırım ama doktorunuza bi danışın ben sezaryen aralığı en az 2 yıl olması,gerek diye biliyorum
mterl2 cansuacelya merhaba benim oğlumda 13 aylıktı öğrendiğimde şimdi 14 aylık:) sezeryan olmuştum sizin gibi korktum plansızdı dikişler konusunda korkum vardı fakat doktorum zamanı gelmişti şeklinde espri bile yaptı gönlünüz rahat olsun