momma benimkiler de 4 yaşında başlattım o günden beri hastalar, bütün çocuklar öyle ama. Hem öğretmenler hem de götürdüğümüz doktorlar sakın almayın, şimdi bağışıklık kazansın dediler. İlk dönem bütün çocuklar böyle olurmuş 2.dönem alışmış olurlarmış. Bütün bunlar ilkokula hazırlık canım. Şimdi hastalanıcak, bağışıklığı güçlenecek. Böylelikle ilkokula başladığında bu süreci yaşamayacak ve eğitim hayatına arkadaşlarından geri başlamayacak.