Nimomed ateş ölçer kullanan varmı kızlar bebeğimin hafif ateşi var gibi ölçüyorum ama 36.8 falan çıkıyo anlından ölçtüğümde koltuk altından ölçtüğümde 37.2 çıkıyo benmi yanlış ölçüyorum bunu ya yoksa yanlışmı bilemedim Orjinali alından mı ölçülmeli ?