nnoktaa Bildiğim kadarıyla 6-10 ocak arası sağlık ocakları grevde. Ama enabızdan randevu alınabiliyor. Bilgisi olan bu süreçte aile hekimine giden oldu mu aranızda?
ipekarya nnoktaa bu sabah aşı yapan hemşireyi aradım muayene olmak istiyoruz grevdemisiniz diye gelin biz değiliz dedi gittim muayene olup reçete yazdı.
maygirl nnoktaa her saglik ocagi ayni degil.mesela benim bagli oldgum yer butun hafta kapali hzmet vermiyor.siznkini bi arayın bnce.
nnoktaa ipekarya çok teşekkür ederim yanıtınız için. Acaba hemşireler mi değildi yoksa komple o birim mi? Çünkü benim aile hekimine gidip rapor almam gerekiyor.
nnoktaa maygirl teşekkür ederim sabah erkenden halletmem gerekiyor. Ah bi de telefonlara mesai saatleri içerisinde yanıt verseler 🤭
nlntmrkrn Bizde dün sabah gittik doktorlar da hemşireler hepsi ordaydı hasta yoktu tahlil sonuçlarını aldık