ilaydaakgul berabar buyurler dogru ama 1 bebekle ilgilenirken digeri ilgisz kaliyor cnku digeride bebek ögrenmeye,oyuna,ilgiye ihtiyaci war bmce 2 bebek arası en az 4 5 yaş olmalı.oyle 1 2 yas yas arayla buyuyen her 2 bebegin eşit ve ayni ilgi ile buyudugune ben hic imkan vermiyorum.şahsen bm çok ince dusunceli ve vcdanlıyımdir vcdanım kaldrmaz mesela digerinin hakkına grdigimi azck dusunsem bile.eşiniz cogu erkek gbi dümdüz mantikla dusunuyor sadece.baskada bisey değil.snra kolay mı 2 kucuk bebege bakmak kndinizide dusunun.sonra burda boy boy mahvoldum nezaman bitecek bu 2 cocuk cok zorlaniyorum postlarindan birinide siz açabilirsiniz.