winchestera slnmom bebeğim 7 aylık olacak neredeyse 2 aylıktan beri zlynda kullanıyorum ben bir sorun yaşamadım henüz regl olmadım bir iki kere çok az ara kanama yaptı o kadar kilo vs gibi bir sorun da yaşamadım
cansuali508_ Bebeğim 7 aylık bende başlamayı düşünüyorum tekrar bebek istemiyorum etkili korunma yöntemi arıyoruz emzirdiğim için hepsi uygun olmuyor maalesef ama bu hapı duydum kullanan varmı
Efe_momm Ben 8 aydır kullanıyorum henüz regl olmadım ve kaşıntı kabarıklık oluyor ama mecbur kullanıyorum emzirdigim için onun dışında beni koruyor ama ben saatini kaçırmam 5 dakika bile