dyguukrtc gerçekten delirmek üzereyim anne olmayı çok istiyordum ama bu kadar mutsuz anne olacagim aklima gelmezdi erken dogdu bin tane sikinti cektik iki kere kuvezde yattı uzayan sariliga düştük 4 Ay evimden uzaktayım yaşadım derken evime geldim tam bir düzen tutturacakken hopp kanlı mukuslu kaka sonra iyice düşündüm ki bu çocuk baştan beri beni reddediyor sütü biberonla verirken bile sürekli kavga eder halde bağırsakları hep çok hareketli bir buçuk aydır 60cc içiyor hiç yukselmiyor tekrar bir düşüşe geçtim piskolojik olarak bitmiş durumdayım osicol aldık veriyorum arada hem besin alerjisi hem laktoz intoleransi olabilir siz laktoz intoleransinda sadece bu damlayı mi kullandınız