merveyavuzz Hanımlar iyi akşamlar. Sezaryen doğum yaptım çok minik göbeğim vardı kilo olarak hâlâ eski kilomdayım ama 5 gündür göbeğim çok büyük resmen 5 aylık hamile gibi. Aynı durumu yaşayan var mı ödem falan mı acaba?