Pasamdapasam Kizlar ben ehliyetimi otomatik aldim ama kartimda vs hic oyle bisey yazmiyor nerden anlasiliyor manuel ve otomatik oldugu
summky Pasamdapasam b sınıfı çizelgesinin yanında sayı yazıyor diye biliyorum orda ki sayının numarasından anlaşılıyor
NmalkoC Pasamdapasam b nin yanında bişey varmı kod olarak mesela bende motor ehliyetide var a/a1/a2 yani tüm cc leri kullanabiliyorum otomatiktede belki b2 falan diye ibare çıkmıştır belki
Pasamdapasam summky hmm acaba sadece kontrollerde polislermi goruyordur ben kartta goremeyince merak etttm
summky Pasamdapasam hayır görünüyor kartta görünmesi lazım yani manyel ehliyette yazmıyor otomatikte yazıyor