Deletedmom_268 esmanur433 merhaba kot takım için başka bir yazan oldu siz geri dönüş yapmayınca bir şey diyemedim. Almayacaksaniz ona göre dönüş yapacağım ☺️
Deletedmom_268 Divayorgunxx ben 2000 bin kusure aldım ve inanın çok güzel sezon ürünü zaten. kaynimin nişanında giydim birkaç saat ama isterseniz 850 yapabilirim
Divayorgunxx Deletedmom_268 Ay ben çok beğendim Gerçekten ilk defa bu kadar beğendiğim bir takım olacak eteğine bayıldım 850 TL falan yani benim için çok yüksek bir fiyat