nisaanne elimde var kızlar bir sorunu yok işimi gördü şimdi yeni sahibini bekliyor almak isteyen olursa foto aticam
resurgam nisaanne merhaba , alakasız olacak ama benim bebeğim de bunhamakta uyuyor.kaç aylıkken nasıl bıraktırdınız? Teşekkürler