mom97X 6 buçuk aylık kızım mamasını philips biberondan içti hep avent biberon kullandı. Ama su vermeye başladığımdan beri suyu normal sulukta değil de mama verdiğim avent biberonundan içiyor. Nasıl normal suluğa alıştırabilirim ?
Meri-Mel mom97X Çok erken daha kuzum bizimki 1 yaştan sonra ancak alıştı pipet ile meyve suyu yapabilirsin doğal onu çekerken belki öğrenir
demir0 mom97X ben baştan beri veriyorum ama mama ve su biberonu ayrıydı ilk önce minik biberonda verdim su şimdi alıştırma bardağında ayırınca normal bardaktanda içiyor alıştırdım 8 aylık şuan
allwrite 6 ay ve üzeri için Munchkin miracle 360 alıştırma bardağını çok tavsiye eden olmuştu. Ben ondan aldım. Hem çocuğu pipete de alıştırmayacak bir şekli var. Daha 6 aylık olmadığı için kullanmadım. İsterseniz bir de onu deneyin.
cokbilmismom mom97X iyide çok küçük zaten tabi ki içemez. Yavaş yavaş alistirin. Ben mesela fincanla verdim çok sevdi öyle içmeyi. Sonra Philips alistirma bardağı bar mavi ondan aldım içebiliyor 8.5 aylık. 6 aylıkken benimkide içemiyordu bogazina kaciryordu hep