Yaa ne komiksiniz yaa, gerçekten kaostan besleniyorsunuz , yoksa da yaratıyorsunuz😂😂 bütün gün hiç uyutma demedim. Bütün gün uyumasın dedim. Uyusun diye çaba harcama demek istedim, sessizlik sağlama uyansın demek istedim. Geceye kadar oyala da sabah kadar uyusun mu dedim. Ne komiksiniz ya. Sabahtan akşama uyuyan bebek gece tabii ki uyanık kalacak. Her dönemin bebeğinin günlük uyuyacağı saat bellidir. Siz bunu gündüz uyutursanız geceden eksilir. Benim kızım üç aylıktan beri gece 12 saat kesintisiz uyuyor. Dokuz aydan beri de gündüz tek uyku uyuyor. Demek ki uyku rutini ve hijyeni sağlanmış.