Arkadaşlar kızım 2 yaşında. Sürmediğim şey kalmadı göğsüme. Ama asla onsuz uyumuyor. Artık abla oldun desemde memesiz uyutamıyorum. Çığlık çığlığa. Ne babasında uyuyor ne ayakta sallanarak!! Gece 3 e kadar ağladı. En sonunda pes ettim verdim! Önce gündüz kestim sonra gece ama şu an günde 2 kes emiyor. Lütfen yardımcı olun ne yapabilirim çok zor dönemden geçiyorum!!