Emzirirken neden olduğunu bilmiyorum ama sabah uyandığımda 2 göğsümde sişmişti el değmeyecek kadar canım acıyordu her yolu denedim sıcak su düş sağım vs… Sonra şiş sertlik olan göğsüme katı sabun koydum gece o sekilde uyudm sabah hiç bişey yokmuş gibi uyandım kesinlikle sabunu deneyin çok iyi gelecek