Çok uzun süre prima premium care kullandık çişi kakayı iyi tutması ve iz yapmaması açısından çok memnundum fakat son zamanlarda içeriği değişti ve kokuyu dışarı çok yaymaya başladı molfixe geçtik hiç pişik sorunu yaşamadık ama iz yapma hep var. Sıkı da bağlasam gevşek de bağlasam lastikler iz yapıyor illaki.