Herkese merhaba bebeğim sürekli emerek uykuya geçiyor gece yanımda sabaha kadar bı emip bir uyuyor ikimiz içinde sağlıklı bir uyku olmuyor malesef. Kendim araştırıp uyku eğitimi başlayayım dedim fakat asla sakinlesmeden çok fazla ağladı yatağında hiç durmadı kucagmda sakinleştirmeye çalıştım ama nafile sizlerde deneyen var mı nasıl yaptınız 😭😔