gamze1806 Selam arkadaşlar, oğluma randevu almak için e nabiza girdim, ben Ankara’da yaşiyorum son 3 aydır hiç Ankara dışına çıkmadik ama 28 kasimda Bartin’da oğlum adına muayene kayıti açılmiş, 184′e şikayet oluşturduk. Başina böyle birşey gelen varmi.