Selam kızlar 12 gün önce doğum yaptım
Bebeğim 3 günden beri hırıltılı bi şekilde öksürüyor ara ara hapşırıyor burnuda tıkanıyo
Etraftakiler anne sütü ver geçer diyorlar doktora gerek yok diyorlar ama ben bu haline çok üzülüyorum evde ne yapmam gerekiyor ona sizce