Ayın 11 inde 7 aylık olacak. Bizim yatağımızda uyuyordu iyice kundaklıydı ve yatağın beşikten tarafına doğru yatıyordu. Şimdiye kadar uyandığımda hep ses çıkarır. Yanına yastık koymamıştım ah kafam ah kafam. İçerde oturuyordum hiç ses çıkarmadan yuvarlanmış kundakla birlikte pat ses hemen koştum . Elim ayağım boşaldı. Sırt üstü düşmüş çok ağladı ama sustu hemen ama ben kendi ağlamamı durduramadım. Hemen acile gittik reflekslerine baktı göz kayması bulantı vs var mı sordu. Hiçbiri yok. Biraz müşahade altında kaldı. Sonra baktı yine iyi boşuna radyasyon almasın dedi yine gözlemleyin dedi. Ama ben vicdan azabından ölücem çok kötüyüm. Bir de bi tanıdık var bebek böyle düşmüş sonra epilepsi çıktı çocukta düşmeye bağlı aşırı korkuyorum böyle bi şey olur diye ruh gibi oldum …