Hanımlar merhaba. Bu sayfadan korse alıp kullanan var mı? 2 ay oldu doğum yapalı 2. sezeryanımı oldum. Göbeğim çok kötü durumda 6 aylık hamile gibiyim. Hamur işi yemiyorum ama be kilom gidiyor ne göbeğim. İlk kızımda çok güzel vermiştim 63 ile hamile kalıp 80 ile doğuma girdim. 3 yıl sonra 65 ile hamile kalıp 85 ile doğuma girdim şuan 80 kiloyum. Sıkta emzririm ama yok gitmiyor yani.
Göbeğimi indirecek korse arayışındayım. Trendyoldan giymelilerden aldım bir işe yaramadı. Fiyatı önemli değil memnun kaldığınız, incelme yaşadım dediğinin korse önerisine açığım 🌸