kızlar bebegım 6 aylık oldu artık emzığını değişmem lazım doğudugundan beri aynı emziği emiyor.ama emziğin markası sılınmış bende hangı markaydı hatırlamıyorum.simdi aventin emziklerinden aldım 6-18 ama hiç bi şekilde tutmuyor uykuda bile kabul etmıyor. nasıl tutturabılırım