Birkizannesi123 Kızlar çocuğumun odası henüz yok ama yazın düşünüyoruz, Montessori çok beğeniyorum bide büyük ya ebati o yüzden sıcak bakıyorum uygun olur demi yoksa saçma mi olur büyüyor sonuçta kızım