yagmurkokusu_ Kızlar banyolarınızı foşur foşur mu yıkıyorsunuz ? Vileda ile mi siliyorsunuz ? Haydi yorumlara
Ballikizim99 yagmurkokusu_ silmeyle olmaz ki saç vs illaki oluyor çamaşır suyuyla foşur foşur yıkayıp çekpas çekerim
milav yagmurkokusu_ almanyada banyo gideri yok maalesef silmek zorunda kalıyorum tr gidince banyo fosurdatiyorum 😅🤦🏻♀️
_Goktugunannesi__ yagmurkokusu_ haftalık dip köşe temizlik yaptığımda foşurdatıyorum onun harici elimle kadir ezildi misali süpürüp siliyorum
goldengate yagmurkokusu_ tabiki foşurdatiyorum🤣,viledayla silmek diyince aklima amerikadaki banyom geldi,siliyodum ama asla temiz gibi degildi Allahim azapti resmen
ayisit yagmurkokusu_ yıkayamıyorum maalesef banyo ve tuvaletin duvarları duvar kağıdı ve süpürgelik var o da sunta 😩 mecburen silmek zorundayım
caylavyu yagmurkokusu_ Fayans lar en güzel foşurdatarak yıkanır aksi iddia edilmesin pls :dd Domestosla mis gibiiii foşurtup sonra çekpasla veya viledayla alıyorum
Sunismyson yagmurkokusu_ tuvaletlerim 1 m2 olduğu için foşurdatsam ben de foşurdanırım😂 yüzey temizleyicilerle fıs fıs sonra yarınlar yokmuşcasına yukarıdan başlayarak tüm fayansları sil sil sil😂😂
Sensen20 yagmurkokusu_ hergun süpürüp sleepy temizlik mendilleriyle siliyorum sürekli temiz kalıyor böylece
helinsila yagmurkokusu_ kesinlikle çamaşır suyu ile yıkarım 4 yıldır evliyim hiç Vileda kullanmadım banyomda tuvaletimde bide o viledayla evleri silenler var ya bizzat şahit oldum