Ben yıllar önce fibromiyalji yaşamıştım hiç bir şey kâr etmedi. Ağrılar gezip duruyordu bedenimde. Hiçbir hastalığım yoktu. Ağrılarım için her doktora gittim, her gittiğimde tahlil emar vs bişeyin yok deyip gönderdiler. Kendi çabalarım ile fibromiyalji olduğumu anladım. Ve doktor araştırdım. En son bi doktor buldum beyin ve sinir cerrahisi elektroşok vs yaptı, sinirlerim kontrol edildi. Bişiler daha yapıldı hiç bişi çıkmadı ne emarda ne tahlillerde. Donra doktorun önerisi ile Nöral Terapi tedavisi uygulamak istedi bende kabul ettim. sırtımda omurilik kemiğine 30 tane iğne vuruldu yani sinirlere yapıldı sinir noktalarına. O gün bugün ağrı olmadı. Yanlız her hastane yapmıyor her doktorda yapamaz ayrı biz uzmanlık dalı o. Eğitimini almış olmaları gerekıyor. Bu söylediğim 12 yıl öncesi. Fibromiyaljide önerilen kalıcı bir yöntem. Araştırıp bu işin uzmanı bir hekime gidebilirsiniz. Yani IFMANT ve BNR DİPLOMASI olması şart o hekimin. Modern tıp anlayışından uzak Alternatif Tıp yöntemidir.