MaminoAzra Kizim 1,5 aylik , gaz sikayetinden perisaniz.. damlalarin ise yaradigini dusunmiyorum cunku hic bi duzelme yok. Kimyon denemeye karar verdim sizce faydali olur mu ? Kullanan var mi
[silindi] MaminoAzra kimyon anason rezene Bi kasık koy hepsinden demle günde 3 bardak icşyorum Bi tık azalttı gaz sorununu ama 45 günlük bnmde bebek bugun krem sipariş verdim wild salbe iyi gelirse haber veriuim
Ikrazumra19 MaminoAzra hergun mesela sabah bir cay kasigi veriyordum gerisini kendim iciyordum birde aksam 1 cay kasigi verip gerisini kendim iciyordum
MaminoAzra [silindi] denerim, tamam canim haber verirsen sevinirim .. insallah sifa olur bebegine sonra da benimkine
Burcukaran MaminoAzra ben kullandım bir çay kaşığı verdim kendi içtiğimden. Humananın rezene çayı. Başta bana ver ver dediler korktum en son çaresiz kaldım verdim iyiki vermişim nasıl rahatladı
iyikianneyim61 Ikrazumra19 toz kimyon dimi? ve zarari olmaz mi bebege verince benim kizimda 47 gunluk gaz sorunu var hatta mememi cogu zaman almıyor ben de mi versem
Ozlemzeynepfaruk Bende bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum kimyonu hatta tek kimyonu değil keldik kimyon ve nane ucusunu demleyip içiyorum bebeğime de veriyorum çok faydasını gördüm
Berkanelif MaminoAzra bana doktorum her yemeğine biraz kimyon at demişti yemeğin gazını alıyor rezene ve kimyon ikisini karıştırıp çayını içebilirsin damlaların hiç bir etkisi olmuyor hiç verme daha iyi zararı var 3 ay böyle bende çektim çook sonra rahatlıyo bebekler masaj yap karın bölgesine her beslenmeden sonra gazını çıkar zor günler ama geçicek sabret kolay gelsin
MaminoAzra Berkanelif umarim bir an once gecer, kimyona baslayip gaz damlalarini birakmami mi onerirsin
Burcukaran MaminoAzra tabiiki. Bio gaia ve sab simplex kullandım. Ama inan bana verirken nasıl korktum rezeneyi. İnanılmaz çaresiz kaldım ozamanlar. Zaten damlalar ve rezene ile atlattık şükür
Zeliha23 MaminoAzra ben şuan aguline kullanıyorum bitkisel bi gaz şurubu doktorumuz verdi 3 aylığız gazımız kesildi 2 aylıkken birde kimyonlu rezene çayı var bebekler için onu kullaniyorum çok memnunum
MaminoAzra Zeliha23 bizde aguline ve bio gai kullaniyoruz, cok bi faydasi olmuyor ikisininde bende o yuzden kimyon deneyeyim dedim
Berkanelif MaminoAzra aynen öyle gaz damlalarını sağlıklı bulmuyorum onu kullandığında da gaz oluyor hiç kullanma doğal yöntemleri dene 2 aycık daha sabret geçecek
Denizalp0381 Bende gaz yapan şeyler yedigimde arkasından bir kaşık kimyonu suya karıştırıp içiyordum hem süt yapıyor hemde gaz gideriyor çok faydasını gördüm tavsiye ederim
Zeliha23 iyikianneyim61 eczanelerde var ben mamsel kimyonlu rezene kullanıyorum bu arada nacizane bir tavsiye olsun mama bu tarz caylar yada ne bileyim bitkisel gaz ilaclari internette alisveris sitelerinde satıliyo bence oralardan degilde görerek alın ben güvenemiyorum