sevilyaa gunluk sut ve aktivia ile yogurt yaptm dun gece masallah guzel tuttu sabah yedibucukta dolaba koydum kac saat dolapta beklemesi gerekir yedirmem icin ve kac gunde bitirmem lazim bes bebek kavanozu oldu 💆🏼♀️
ayisit sevilyaa ben de activia ile yapıyorum mayalandıktan sonra sabah dolaba atıyorum akşam yediriyorum yani yaklaşık 6-7 saat kalıyor