Güzel annelerim size bir konuda danışmak istiyorum. 23 yaşında 5 aylık bebeğim var. Şu an enerjim varken 2.çocuğu da istiyorum. Tam birini büyütüp düzen oturtmuşken her şeyi sil baştan yaşamak istemiyorum. Sizin 2.çocuk hakkındaki düşünceleriniz neler?
Yaşımdan ötürü bana akıl vermeye çalışacak olan anneler lütfen yorum yapmasın.