momsipek oğlum 5 aylık 5 doktor değiştirdim 😄 şuan akademi hastanesinde Murat imale gidiyoruz. Daha doğrusu 4. Ayda gittim 5. Ayda tekrar gideceğiz. Telefon numarasını paylaştı whatsapptan sorduklarıma cevap veriyor mutlaka. Suna Nilay canatarsa gitmiştim ilk 2 muayenesinde açıklayıcı anlatım gelmedi bana doğumu Gölcük medarda yapmıştım o yüzden ona gitmiştik ilk muayenelerine kötü bi Dr diyemem ama vaov da değil bana göre