-Cansu52 Merhaba arkadaşlar bu hastane de çoçuk cerrahi doktoru Rahmi Akyazıcı daha önce gidip memnun kalan var mı acaba yorumlarınız memnuniyet dereceleriniz neler bi yardımcı olur musunuz 🌸
Junioraras61 -Cansu52 ben o doktora gitmedm ama onuda çok ovduler ben başka bir doktoa götürdüm oğlumu sünnet oldu peygamber sünneti vardı… o doktorumuz da Amerika’ya giti