2,5 yasındakı oğlum dün bezi cıkardı pis dedi takmak istemedi, ve ben tuvalete alıstırmak ıstedim zaten gunde 2,3 defa kaka yaptıgu ıcın neyse bıraktırdım yaza alıstırırım dedim dunde bezi cıkarınca dunden beri tuvalete goturuyorum işiyo kakasınıda yaptı ,