Kızlar merhaba oğlum 3 buçuk aylık 17 sinde 4 aylık olcak dünden beri sürekli ağlıyor ağlamaya başlayınca asla susmuyor bugün de damakları bembeyaz olduğunu farkettim ama emmiyorda emerken bi anda bırakıp ağlamaya başlıyo bende de boğaz a enfesiyonu var acaba benden mi geçti yoksa diş mi çıkaracak ama onun içinde erken anlayamıyorum ya bilenleriniz varsa bana yardımcı olabilir mi?