Ya kızlar bende polikistikover var 7 ay önce sezeryan doğum yaptım 3 4 ay sagımla süt verdım vs ve erken adet oldum zaten normalde bebiş ten önce gec olurdum sımdı bi kaç aydır saçma sapan ayda 2 defa adet görmeye basladım 18 günde bir diyeyim adetin ilk günü sayımla..Tamam dengesizdi hep ama geç olurdu:( Doktora gidicem başına gelen var mı varsa nasıl bi tedavi gördünüz 6 ay önce smear verdım oda temizdi :/