Bana spinal anestezi yapıldı. İlk iki gün ağrı kesicilere rağmen korkunç bir omuz ağrısı yaşadım, kollarımı kaldıramıyordum. Eve geldikten sonra ise ilk hafta sırt ve baş ağrısı başladı, sırtımı yatağa değdiremedim. Başımı ise sağa sola çeviremedim. Bir de sol kulağımda 1 hafta çınlama ve geçici işitme kaybı oldu. Netice olarak sol onzumda geçmeyen bir ağrı da kaldı. En ufak bir soğuk almada kolumu kaldıramayacak kadar ağrım oluyor. Çok korkunç günlerdi. Aslında güvenli bir anestezi şekli olduğu ancak bazı bünyelerde bendeki gibi yan etki gösterebildiğini söyledi anestezi uzmanım. Bir daha çocuğum olsa asla spinal seçmem. Nitekim doğumdan 10 gün sonra başka bir ameliyat olmak zorunda kaldığımda spinal önerilmesine rağmen geneli seçtim. Mis gibi uyudum kalktım.