Bebeğim 1 yaşında duzeltilmisi 10 aylik baba dede anne diyor bazen ben odadan ciktigimda ağlıyor kalabalıkta çekiniyor cee saklambaç biliyor ama bay bay gel yapmayı bilmiyor gel dedigimde geliyor evet ama yapmayı bilmiyor bir yerlerden tutunarak yürüyor sizce gelişim.geriligi öğrenme geriliği var mı artık gerçekten ağlamak istiyorum 😭😭😭😭😭😭