Canım bende de akıntı olmuştu baya ve aşırı kötü kokuyordu o kadar mide bulandırıcı ki anlatamam doktor hap ilaç vermişti enfeksiyon olmuş batikon veriyor ya sonrasında kullan diye düzenli kullanmadım ondan oldu galiba ama biraz sıkıntılıydı geçti sonra dikkat et