Merhaba arkadaşlar bebeğim şuan 7 aylık , mamayla beslenen bir bebek her zaman kakası yeşil olurdu ama 1 haftadır kakası sarı renkte ve ishal gibi her mama yedikten sonra kaka yapıyor normal mi ? şuan diş döneminde geceleri uyumuyor sürekli huzursuz ve mız mız artık kakası sarıya dönemsi normal mi ay itibariyle