forumgurmesi niye zorundaymış gibi bahsediyorsunuz ki? Siz çok çeşitli yapabiliyorsanız sizin tercihiniz ve imkanınız. Meze olsa da olur olmasa da olur. Açıkçası ben çok severim, günlük menümde de her zaman olur ancak bir zorundalık unsuru değil. Yoğurtlu bi yemeği var zaten hanımefendinin. Proteini de karbonhidratı da eşlikçisi de gayet yeterli. Tek bir salata kafi bence🌸